Go kvällers :)

Äntligen kom jag på att jag fortfarande har kvar min blogg :P
Sitter inte alls mycket framför datorn längre, bara på facebook haha.
Idag har jag jobbat mitt sista arbetspass för denna vecka. Så nu har jag helg ledigt ;)
har inga direkta planer inför helgen men jag tror att jag kommer hamna på
slottsfesten nån av dagarna iallafall. Jaha, annars händer det inte så mycket i mitt liv
förutom det gamla vanliga. Har förresten äntligen börjat fatta att jag har ett nytt
efternamn :D jag har gjort nytt körkort, fått nytt bankkort med mitt nya namn och lite
andra kort. Kul jul ;) Nehe om jag ska ta och ge mig ut i mörkret med hundarna och sen
ska jag joina kudden. Ska väl försöka komma upp "skapligt" tidigt imorgon..
Just det, tråkigt nog är inte min dator igång än så min blogg kommer fortsätta
vara tråkig utan några bildinlägg :/

Godnatt och sov sååå gott ♥

Kommentarer
Postat av: Nina [Mamma till Eya & gravid med nr.2]

Ja, det tar ett tag att fatta det där med efternamnet :) Men snart är det så vanligt så du tror att du alltid hetat så :P



Vi får ta och ses lite i helgen tycker jag ;) Har du nåt för dig imorgon på förmiddan? Puss

2010-08-06 @ 11:32:08
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina [Mamma till Eya & gravid med nr.2]

Ja, det var idag jag menade :P

Jag får se hur det blir ikväll. Tror att Salah skulle iväg och tvätta bilen efter elva men jag kan ju isåfall komma en stund innan det. Jag hör av mig :)

Puss!

2010-08-07 @ 17:35:34
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0