Påskhelg!

Hejsan :) Sitter nu här uppe i Särna (ingenmanslandet) hehe.
Jag och pappa körde upp hit igår morse och ska vara här tills
imorgon. Mamma, mormor och moster är också här o vi ska fira
lite påsk med en massa god mat och mys ;) Idag har vi haft jätte
fint väder med strålande sol :) värre var det igår när vi kom upp
hit mitt i världens snöstorm, usch! Jag har varit in till byn och handlat
mat + massa snacks tills ikväll.. och snart ska jag kanske ta mig ut
på en skid-färd i skogen. Hade tänkt att åka lite skoter idag men snön
är alldeles för mjuk så jag kommer garanterat att köra fast och då
blir det inte roligt när man står där i skogen själv haha nej tack :P
Nu ska jag ta och avsluta här och bege mig ut en stund...

Glad påsk på er alla!






Kommentarer
Postat av: Nina ¤mamma till Eya och gravid med nr.2¤

Jo, jag vet. Vi anmälde oss förut men kunde inte gå på den tiden vi bestämde eftersom vi var i England då :) Så nu ger vi det en ny chans.



Idag gör vi inte så mycket. Slöar ;) Dudå?

Puss

2010-04-05 @ 15:42:42
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0