JIPPI :)

Jag har äntligen hittat ett ledigt hotellrum till den 19 juni :D
Det har ju varit väldigt fullbokat i hela Örebro till detta datum,
undra om det beror på att kronprinssesan ska gifta sig då?
Tycker iallafall att det är väldigt skumt att det inte har funnits
ett enda rum ledigt men igår så hade jag tur när jag av en ren
slump bara skulle gå in och kolla ifall det kanske hade blivit nån
avbokning och yes säger jag bara hehe. Vi fick dubbelrum på hotell
clarion i stan så det blir nog bra det där.
Och så nu har jag fixat klart allt med tårtan så nu kan jag stryka det
med från min skall-göra lista.

Idag på förmiddagen satte jag igång med en massa fix här hemma...
blev tvätt, städning + städning ute på vår uteplats så nu är det fint och
mysigt där ute ;) ujj vad jag har saknat sommarkvällarna då jag och
tjejerna hänger där ute med en massa skitsnack. Men snart så ska vi
nog kunna inviga det, bara kvällsvärmen kommer igång för än sålänge
så är det ju fortfarande lite små kyligt på kvällarna. Nu snart ska vi ut med
hundarna och sen blir det att krypa till sängs......


Godnatt allihopa och sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Nina ¤Mamma till Eya och gravid med nr.2¤

Man kan ju inviga det redan nu med lite sköna filtar omkring sig :)

2010-04-15 @ 15:02:13
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: T- finnen som inte försvinner med clerasil ;)

Va skönt att det ordnade sig med hotellet! :)

2010-04-15 @ 15:19:56
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fy satan va söt hon va din sköldis :P

2010-04-15 @ 20:23:49
URL: http://sandrasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0