Fantastisk dag!

Min fredag började med att min älskling väckte mig strax
efter 8 imorse och tyckte att jag skulle vakna då ?! jag hade
ju tänkt att ta mig en rejäl sovmorgon :P men jag gick upp efter
mycket om och men haha. Tog mig en dusch och under tiden hade
det dukats fram ett gott frukost bord (thx babe) jag svulla som bara
den :P Ja sen drog vi iväg med hundarna så de fick leka av sig...
och jäklar vilket härligt väder det var på morgonen förutom blåsten
då. Sen när vi var färdiga där åkte vi hem och slängde av hundarna
för att sen dra vidare upp på stan. Jonas prövade ut sin utstyrsel till
bröllopet och fy vad fin han var :) så nu är det också klappat och klart.
Han själv vart också super nöjd även fast han hatar att ha på sig fin
kläder så det var ju kul att höra från hans sida.
Senare sen på kvällen så var jag med Rosie, Beri & Nina. Det var jätte
skoj att få träffa Beri eftersom vi ses så sällan :/ och nyss så åkte Rosie
hem så jag har haft fullt upp hela dagen men med bara roliga saker ;)
Nu ska jag gå och lägga mig... imorgon är det dax för ännu mer roligheter,
skriver mer om det då ;)


Hoppas ni alla andra också har/får en kanon bra fredag!












Kommentarer
Postat av: Nina ¤mamma till Eya och gravid med nr.2¤

Hehe söthundarna :P

Kan tänka mig att det är glada nu när våren har kommit och snön borta så de kan hoppa runt hur mycket som helst :)

2010-04-17 @ 09:47:52
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej hej snorunge :P Fan va det där såg nice ut då..

Vad säger om att ta en sväng imorron? Skulle vara trevlans. Kanske en sväng dit vi va sist o se kanske åka iväg o släppa dom efter det? Ja tar med kaffe :P

2010-04-17 @ 11:15:47
URL: http://sandrasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0