Tvinga mig själv...

till att sova tror jag :P måste komma upp tidigt imorgon
eftersom jag och mamma ska iväg en sväng på förmiddagen.
Ikväll har jag haft min trogna natt-vän hos mig, vi kollade på en
jätte bra film.. den heter obsessed och den kan jag rekomendera.
Nehe.. nu ska jag sova för snart är det ju dags att gå upp igen :P




mina vänner.. här har ni en sann dikt:

Ni är mitt ljus
över dagen.
Ni är mitt hela liv.
Ni är ängeln
av min kropp.
Ni är dom jag allid
önskat jag haft.
Om jag dör är ni
rosen på min kista,
skulle hålla den vid liv
och inte låta den visna.
Ni finns när jag behöver er.
Jag är väldigt glad,
ni är tryggheten jag bär på,
Att jag aldrig lämnar er
är något jag svär på



Kommentarer
Postat av: rosie

God natt poeten!!!

2009-09-24 @ 03:14:30
Postat av: linda

Va fint :)

2009-09-27 @ 20:06:57
URL: http://lindaklingberg.blogg.se/
Postat av: linda

Va fint :)

2009-09-27 @ 20:07:15
URL: http://lindaklingberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0