Min dag...

Först efter jobbet så åkte jag hem till Linda en stund vi fikade
och bara tog det lugnt. Sen kom pappa dit och hämtade mig
och vi åkte vidare till marieberg. Letade runt efter presenter och
till slut så hittade vi nåt att köpa hehe :) Senare på kvällen så drog jag
hem till Nina. Hon bjöd på hemma gjorda hamburgare och pommes, mums!
Alltid gött med hemma gjorda burgare.. godare än de på mc tycker jag iallafall ;)
ja och sen efter en stund så dök Sandra upp :D helt oväntat att hon kom in till örebro
så pass sent ;P haha ända sen hon blev gravid så har hon varit ganska så trött av sig
hahah, stackarn :P ne men det var kul att få umgås med henne såhär på kvällen...
blir lite som i gammla tider då hon, jag och Rosie träffades VARJE kväll/natt och
fikade hehe. Jaja, sen efter det så dök även Rosie upp hos Nina ;) Så vi hängde där en
stund tills vi drog vidare hem till mig och snabb fikade en stund till :P Har tänkt över lite
om vad jag gör i mitt liv.......jag tror fan att jag fikar 98% av tiden :P hahaha.
Nu sitter jag här själv och ska gå och mysa ner mig hos älsklingen <3
Så nu säger jag tack o Godnatt!

Kommentarer
Postat av: rosie

Nu inviger jag min dator me ett inlägg hos dig hahah

Men lilla Peraaa, tänk dig, vad skulle du gjort om du inte fika? du skulle inte ha någe o göra hahah, ne men du vet att fikandet sitter i blodet! om du fikar 98% så fikar din mamma 110% hihihi puss natti.

2009-09-16 @ 02:30:28
Postat av: Nina

Ja, du fikar eller jobbar typ :)

Hoppas du får en bra dag idag! Puss!

2009-09-16 @ 09:18:39
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0