Livet är bra svårt ibland...

Ibland förstår man nog inte hur fort och plötsligt man
kan mista någon. Jag har själv tänkt att jag alltid ska ta
vara på den tiden som jag har med alla mina nära & kära
men ändå så känns det inte som att man tar det på allvar.
Jag kan/vågar inte ens föreställa mig vad jag skulle ta mig
till om någon i min närhet går bort. Jag känner sån stor sorg
för familjen som miste sin son/bror på bali. Visst jag kände
honom inte så bra men har ändå alltid vetat vem han var då vi
har gått i samma skola och umgåtts i samma umgängen.
Att ett liv kan ryckas bort så fort ger mig rysningar :( hoppas nu
att hans familj får hem honom snart så de kan få ge honom ett fint
avslut... vila i frid nu Alle!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ibland tänker jag på vad vi har att vänta oss. Vi börjar komma upp i ålder och kommer tyvärr få uppleva en massa dödsfall :( Det gäller att ta vara på det man har..

Puss!

2009-09-08 @ 07:27:37
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej sötnöt! Vad fint du skrev det känns som det kom från hjärtat. Hoppas det är bra med du puss puss

2009-09-08 @ 09:00:44
URL: http://sandrasvanborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0