Härliga nätter

Jag älskar natt-tiden då allt är så lugnt och skönt :)
Har alltid nåt som jag fixar med såhär på natten hehe
jag har precis gjort klart mat-låda till älsklingen så han har
nåt att äta på jobbet :) gjorde inget märkvärdigt utan det blev
spagetti med köttfärsås fast det blev en liten specialare idag :P
Nu snart så ska jag färga håret så jag har det färdigt inför imorgon,
måste även komma på vafan jag ska ha på mig?? kanske tar mig en
sväng till marieberg och handlar mig nått snyggt ;) maby baby.
Ja, f*n nu har min kamera pajjat :/ får väl ta och lämna in den så
jag kan få den fixad, kan inte leva utan den :P Så imorgon så får väl
Sofie och Rosie dokumentera kvällen med deras kameror och så får
jag sno bilderna ifrån dom sen :) nehepp om man ska ta och slänga i
färg i håret nu då så hörs vi imorgon igen. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha du är sjuk :P

Ne, va tråkigt med kameran. Hur gick den sönder?

Puss!

2009-10-01 @ 08:45:00
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0