2009-09-21

Hej hallå :) snart så är jag klar med mina hushålls
sysslor för idag. Har tvättat, städat och dammat :) så
härligt att ha det rent och fint hehe. Så nu ska jag väl bara
sitta och försöka ta det lugnt innan jag ska till jobbet. Brukar
alltid hitta nåt att syssla med hehe.. men idag ska jag verkligen
försöka sitta på arslet en stund och inte härja runt här hemma :P
Helgen har varit jätte bra, skönt att komma bort sådär några dagar.
Snart så kommer mormor & moster hit till Örebro och hälsar på,
de skulle väl komma runt den 10 okt så det är ju ganska snart ;)
Då får dom se min nya lägenhet också hihi...


Här kommer korten ifrån helgen :









Kommentarer
Postat av: Christina

Hej Petra, kul att se lite bilder från Mora..

kram Stinna..

2009-09-21 @ 19:28:23
Postat av: Nina

Fina bilder du fick till :)

Söta alla barnen är, man ser att många av dem är busiga haha

Puss

2009-09-21 @ 21:35:04
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0