Trött i ögat

Ska bara skriva ett kort inlägg och sen ska jag hoppa
i säng! Jag har suttit här vid datorn sen jag kom hem från
jobbet ikväll och nu kände jag hur trött jag blev i ögonen så
då är det lika bra att gå och lägga sig hehe :) Jo, jag hämtade
ut paketet som jag berättade om tidigare idag. Det var mina
älskade kort som jag så duktigt slarvade bort i fredags. Alla kort
låg kvar, körkort, träningskort och en massa klubbkort men det
ända som inte fanns kvar är mitt bankkort. Det spelar egentligen
ingen roll nu eftersom jag redan har beställt ett nytt som är på väg
men ändå.. blir så irriterad på såna människor som inte har lärt sig
vad som är mitt och ditt :/ Jaja, är hemskt glad att alla de andra korten
kom till rätta.. skulle vara så jobbigt att beställa nya o hålla på hahah :P
Så nu vet du Nina vad det var för något :) Den andra frågan om vem den
"hemliga" personen jag kanske ska träffa imorgon får fortfarande vara
hemligt :P hhihih älskar att göra folk nyfikna :P


Ne, nu ska jag gå och göra mig redo för en skönhetssömn.

Godnatt !

Kommentarer
Postat av: Nina

Skönt att du fick tillbaka korten!



I know more than you think i do :P

Puss!

2009-10-22 @ 08:02:18
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Petra

haha ;)

2009-10-22 @ 10:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0