Tjenis :D

Har nyss kommit in efter en låång prommenad med
hundarna i det fina vädret :) visst det är väl lite kallt men
ändå så skönt när solen skiner så härligt! Nu ringde precis Sofie
så nu snackar vi lite skit över en kopp kaffe :) Nu ska jag snart ta
och diska lite och kanske hitta på nåt annat som behöver fixas här
hemma hehe, det finns alltid nåt att göra. Sofie är syssellös just
nu så jag försöker ge henne lite tips på vad hon kan göra där hemma
innan hon ska iväg o jobba hahah. Igår eftermiddag så hade vi besök
utav mormor, moster, mamma och även Linda & bastian. Vi åt god mat
och efterätt + fika så vi var helt övermätta tillslut hehe, var en trevlig
kväll och roligt för det var första gången som mormor o moster var här
och såg vår nya lägenhet :) Ikväll ska jag jobba och så jobbar jag en
dag-tur imorgon och efter det så går jag på helg :D får se vad som händer
i helgen..hmm... har lite förfrågningar ang utgång men har inte bestämt mig
ännu :P    Nehe, om jag ska ta tag och fixa här hemma nu så jag blir klar
nångång idag... Ha en underbar dag!!

Kommentarer
Postat av: Nina

:) Kul att du är med!

2009-10-14 @ 14:22:09
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Vad är det för fel på mina tävlingar nudå? Gratis sötnos, gratis :D

2009-10-14 @ 22:55:05
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0