sliten o trött

Usch ja, nu skulle jag nog kunna somna vilken sekund som
helst för såå trött är jag. Jag och älsklingen åkte iväg och stor
handlade mat förut, så nu har vi massor med mat här hemma hehe.
Vi gjorde sen hemmagjorda hamburgare ;) så jäkla gott! Så efter att
vi hade ätit kom denna trötthet :/ ska nog ta mig en energidryck snart
så att jag blir någorlunda pigg ;) ska väl iofs inte vara vaken så länge
till men nån timma till blir det nog. Åh såg att desperate börjar på tisdag
wohoo :) äntligen!! det ser vi fram emot. Imorgon jobbar jag kväll-tur så
på förmiddagen har jag lite ärenden att fixa och sen blir jag nog hemma tills
det är dax att jobba... Nehe, undra om jag ska ta o brottas lite med gubben?
hihih alltid skoj att bråka lite med honom :P



Godnatt o sov sött

Kommentarer
Postat av: Nina

Hahaha, alla vet nog att ni gillar att brottas och bråka :P Misshandlare nr 1 ;)

Hade tänkt att sitta lite vid datorn osv ikväll, men ne då somnade jag med Eya istället och vakna till nu :/ Då är det bara att lägga sig igen..

Puss!

2009-10-05 @ 00:43:22
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0