Riktig mys dag

Jag var som sagt bara hemma hela dagen och
segade. Sen så kom pappa hit & hämtade mig för
jag skulle hem till dom och klippa både mamma och pappa.
Sen så åkte jag vidare hem till Sofie. Vi gjorde mat, blev taco´s
och käkade så vi höll på att spricka hehe. Vi hade också köpt en
massa gott som vi skulle smaska på till en film. Rosie kom också
förbi efter att hon slutade jobba, vi kollade på filmen the haunting in connecticut.
Var en ganska så bra film, filmerna blir ju alltid lite extra läskiga när de
är baserade på verklighet. Ja, sen så åkte jag och Rosie hem till mig och
drack lite te o bara tog det lugnt. Hon åkte nyss hem och jag gick ut med
vovvarna i denna förbaskade kyla :/ Nu kom älsklingen hem så nu ska jag
umgås lite med honom <3



Sov gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0