Onsdag

Och idag jobbar jag kväll så nu blir det lugnt tills jag
ska dra iväg. Men det värsta är ju att jag blir så sjukt seg
om jag bara sitter och inte gör någonting :/ så jag ska väl
kanske ta o klura ut nåt som behövs göras här hemma :P
Snart så fyller min älskling år och jag vet verkligen inte vad jag
ska köpa till honom :/ vill ju ge mitt hjärta nåt fint men jag är så
dålig på att komma på ideér. Har också frågat honom om det är
nåt han önskar sig men nej nej... hmm... hjälp mig! haha.
Och snart är det ju farsdag också... faan då måste ja komma på
nått att köpa till pappsen och det är heller inte det lättaste :/ vilka
problem jag har :P Ne, nu ska jag rycka upp mig innan jag somnar,
är så sjukt seg och trött nu.. kanske göra mer kaffe? Ja..så blir det :)


Ha en underbar dag!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Men farsdag är ju inte så svårt. Finns ju en massa grejer överallt. Det är värre om ens pappa fyller år, då blir det svårt! ;)

Men till Jonas kan jag tyärr inte ge några tips. Har själv skitsvårt att komma på vad jag ska köpa till Salah varje år haha

2009-10-28 @ 14:47:45
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Sophia

Fallskärmshoppning :)

Överraskade Johan med det och det blev riktigt bra! ;)



Kram

2009-10-28 @ 16:49:13
URL: http://grandessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0