Ny duschad o ska strax ut i kylan

Åh så skönt det var att ligga i ett varmt bad :) Fast jag
ligger ju inte där så värst länge eftersom jag till slut kommer
somna haha, känner verkligen hur ögonen stängs lite då o då :P
Så nu snart ska jag ut o gå en långis med hundarna.. ska bara föna
håret och pälsa på mig rejält innan jag drar iväg. Sen blir det nog att
hoppa i säng o sova några timmar ;) Ska upp ganska så tidigt då jag och
Sofie ska upp på stan en sväng, hon är en sån person som går upp ganska
så tidigt varje dag och så blir hon klar så himla snabbt så det gäller att
ligga i när vi ska ses så ja inte blir allt för sen :P eller va säger du soffan? haha.
Har inga planer för kvällen imorgon så vi får väl se om det dyker upp nåt skoj,
annars blir det väl hemmakväll med film o massa gott, yammi!

Sov så gott och dröm sött! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är det jag saknar med badkar att man kunde ta sig en tupplur :D haha fast jag hade ju rinnande vatten hela tiden och foten som plopp så jag kunde få ur vattnet lätt :P hoppas ni får det skoj på stan själv ska jag kanske iväg och vandra med darlingen 1.8 mil ska han släpa runt mig på hehe.. Vi höres aves pussiluss

2009-10-30 @ 08:57:13
URL: http://sandrasvanborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0