lonely, im mister lonely... na na naaa

Brukar få den låten på huvudet ibland hahah undra om det är
för att jag känner mig ensam?! Nej, absolut inte! :) tycker bara
att den låten är såå skön. Nu är jag sådär trött igen men jag vill
inte gå och sova riktigt än, har ju lite här hemma som behöver fixas
och ändå sitter jag fastklistrad på stolen framför datorn. Det konstiga
är att jag inte ens gör något speciellt på internet utan jag tycker nog
bara att det är skönt att sitta här och glo för mig själv :P Men nu ska jag
snart rycka upp mig och ta tag i det som behövs göras och sen gå och
soooova :) Idag har det iallafall varit en bra dag med mycket flängandes
överallt och så har jag träffat både Nina och Linda :D Nu ska jag ju jobba
i helgen så då brukar vi inte ses så mkt utan det är mer jag och Rosie
som har våra fika/skvaller nätter hehe. Och imorgon kommer äntligen min
kära Roza hem ifrån sthlm så vi kommer väl förhoppningsvis att ses nån
kväll under helgen :) Och jag ska allt sätta henne i jobb!! haha hon ska få
visa på mig vad det är hon har lärt sig under de här veckorna.. så ska vi se
om hon är grym på massage ;) Ne, nu ska jag tala lite med mamma på msn.


Sov så gott ni som sover och ni som ska sova ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0