Ligger här i sängen...

Rosie har varit här ikväll och vi har fikat o disskuterat lite
ang halloween klädseln. Vi har bestämt oss för vad vi ska klä
ut oss till och även detta år kommer vi att "tillhöra" varandra ;)
Kommer hålla detta hemligt för då blir det roligare när man sen
dyker upp på festen och ingen vet vad man ska vara :P Förra året
så var vi ju BÄST då vi var utklädda till två av de i gruppen kizz :D
Det är Linda & Ante som även det här året kommer ha festen hos dom,
det är ju en tradition för fan :P hehe. Imorgon är jag ledig, så på
förmiddagen ska jag hem till Sandra och hälsa på en stund. Sen på
eftermiddagen ska jag och älsklingen fixa lite här hemma med några
hyllor som ska upp på väggarna. Så det är väl ungefär så min dag kommer
se ut imorgon.. får se om det dyker upp nåt annat kanske.
Nu ligger jag här nerbäddad i sängen, så snart ska jag sova...



Godnatt!

Kommentarer
Postat av: rosie

Hahahah våra ideer är alltid bäst:P God natt häxa

2009-10-08 @ 02:27:18
Postat av: Nina

Ja, men jag ska ju få veta såklart :) Är ju inte med så det spelar ingen roll om jag vet haha

2009-10-08 @ 10:18:01
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: linda

Aja..sjysst!!

2009-10-08 @ 18:21:23
URL: http://lindaklingberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0