JAG ÄR BÄÄÄSSST!!

Lyckades fixa min kamera med lite våld och nu fungerar
den :D gissa om jag är lycklig nu hahah. Kvällen är räddad nu
när mäster fotografen (jag såklart) kan fota under våran för-
fest ;) jiippiii



Jag, Linda och Rosie var hemma hos mig en kväll, Rosie bjöd på
majskolvar och Linda hjälpte mig att sy ett par gardiner, till slut så
fick jag lära mig att sy med symaskinen och jag klarade det galant ;)









Kort ifrån en dag då jag, Nina & lilla Eya var på marieberg:










Sist men inte mins, en filmsnutt som Nina filmade när vi va på marieberg
och käkade på mc donald´s. Jag har nu märkt att jag ser ut som en kines
när jag skrattar hahah.... enjoy






Kommentarer
Postat av: Nina

Hahahaha, f'n man hör hur du slurpar colan :D

Eya är sååå söt! min bebis <3 Speciellt på sista bilden hehe

2009-10-01 @ 14:47:40
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0