Hemma igen

Yes, var ju hemma hos Nina en sväng på förmiddagen
och åt lite mat och fika såklart :) tack så mkt för maten!
Ja och nu är jag bara hemma och slappar haha, ska ju strax
cykla iväg till jobbet. Kom på att jag skulle vilja lägga upp bilder
ifrån lördagen men tyvärr så har jag kameran hos Sandra :/
Får se om jag kanske kan svänga förbi henne imorgon och hämta
den :) minns inte om det blev så mkt kort tagna men en del är det
säkert :P haha.. Finns ju även kort på oss ute på internet men man
kan ju inte spara dom korten på datorn längre ? dåligt jue.
Undra va man ska ha på sig idag? är ju blåsigt o kallt så det blir
iallafall långkalsonger :D måste ju klä sig varmt nu så man inte blir
sjuk för det har jag ingen lust med :/ Nu ska jag käka lite frukt och sen
göra mig i ordning... hörs ikväll igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0