Hemma i dom gamla trakterna...

Nu är jag och brosan hemma hos mamma och pappa.
Vi sitter här samlade i soffan o de andra kollar på hockeyn
medans jag sitter här med datorn i knät ;) är inte så intresserad
av matchen så jag roar mig med att surfa runt lite hehe o så väntar
jag på att kaffet ska bli klart ;) Idag har jag haft en såndär slö dag hehe
Så himla skönt att bara koppla av vissa dagar och bara ligga i sängen.
Jag somnade så gott en stund på eftermiddagen tills hundarna väckte
mig och tyckte att det var dags att gå ut o leka lite. Så jag åkte iväg med
dom små busarna så de fick busa lite. Tråkmonsen Hera är ju då inte så
himla lekfull av sig när vi är ute så det är väldigt svårt att aktivera henne
hehe,... medans Albin leker för fullt med bollen... knasiga djur.
Ja så nu ska jag åka hem till Jonas syster och sitta barnvakt en liten stund :)


Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0