Fikat med Rosie :)

Yes, Ikväll har jag fikat ännu en gång med Rosie :)
Imorgon sticker hon tillbaka till Stockholm så vi ses
inte förrens nästa helg :/ men dagarna kommer nog gå
fort hehe. Den här helgen jobbar jag så det blir lugna gatan
för min del. Men nästa helg blir det brak fest hemma hos Linda &
Ante :D ska bli så jäkla skoj att klä ut sig hihi, har varit och bokat
utklädseln som jag och Rosie ska ha.. hämtar de på tisdag. Kommer
inte berätta vad vi ska vara utan det kommer komma upp kort här
på bloggen och då får ni se resultatet ;) vi kommer vara bäst! haha.
Nu ska jag gå ut med hundarna, gruvar mig för att gå ut i det här vädret
men stackarna måste ju ut innan vi ska sova. Ikväll är gubben med sina
kompisar och de ska spela data hela natten så det innebär att jag får sova
själv inatt :/ hatar att sova utan honom :( så Jonas om du läser det här:
Kom hem nu! haha :P. Just det, ska ju ställa om alla klockor också...
va skönt att få sova en hel timma extra! :)


Godnatt och sov sött!

Kommentarer
Postat av: Nina

Synd att jag missade henne denna gången :( Men det blir så ibland.

Ni kommer vara så grymma så :P Kom ihåg bara att låta mig se en bild INNAN festen hehe

Puss

2009-10-25 @ 08:18:07
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0