Hatar detta!!!

Just nu så SPÖ regnar det ute :/ visst det kan väl vara mysigt
om man ska glo på film o bara mysa men för oss som har hund?! eh ne.
Så nu får jag väl försöka täcka mig så gott det går nu när jag ska ut på
sista kvälls promenaden :( Tidigare idag följde jag med Rosie ut till marieberg,
hon skulle köpa några saker så vi gick runt där ett tag tills vi fick nog :P Då
åkte vi hem till mig och jag lagade lite mat (fick även hjälp utav Rosie) :D
Sen när vi hade ätit oss mätta så drog hon hem och jag åkte hem till Linda.
Jag var barnvakt åt sötisen Bastian, även min såkallade gudson eller va det
nu heter <3 han var så underbar och mysig så det var inga problem utan bara
massa skoj o bus hehe ;) Och jag åkte nog därifrån vid 20-tiden och sen dess har
jag bara varit hemma o tagit det lugnt. Tänkte faktist gå och lägga mig snart för
jag är super trött nu och mina söta hundar också hehe.


Nu ska jag kila ut i regnet :/ bläää o sen ska jag gosa ner mig i
sängen. Och ännu härligare är väl att det är ny bytta sängkläder =
finns inget härligare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0