Godmorgon!

Vilken kall morgon :( höll på att inte komma upp ur
sängen för att det var så jäkla kallt i sovrummet hehe.
Men nu är jag uppe och har druckit en kopp kaffe så nu
känner jag mig varm i kroppen :) Igår kväll invigde jag
för först gången min vinter jacka för detta år och jag kommer
nog ha den nu på morgonen när jag ska cykla, annars fryser
jag nog ihjäl haha. Idag är det sista arbetspasset och sen har
jag helg ;) Så i eftermiddag ska jag nog umgås lite med mormor,
kanske åker ut till marieberg en sväng.. får se. Sen vad som händer
i helgen är väl inte något sådär bestämt än men nåt kul blir det nog.
Nu ska jag göra mig klar... hoppas ni alla får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Nina

Men det visste jag inte :) Det var nåt helt nytt för mig hehe

Ja, det är svinkallt ute på mornarna! Har också invigt min vinterjacka :)

Vi får ses i helgen, eller imorgon på dagen kanske? Om du inte har nåt planerat?

Puss

2009-10-15 @ 08:58:07
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0