Go morron!!

Idag blev det ännu en tidig morgon. Vaknade runt 7 och var
pigg redan då ? men jag låg kvar en stund i sängen o lyssnade
på radion :) jätte konstigt att vakna så pass tidigt fast jag gick o
la mig sent igår. Ja så nu är jag klar, ska bara ut med hundarna en
sväng o sen invänta Sofie´s samtal då hon är redo för att dra.
Brr idag är det sviin kallt :/ blir nog vinterjackan eftersom vi kommer
gå på stan, en annan sak är ju när man går på marieberg det är ialf
innomhus så då behövs det inte så mkt kläder :P Vad ska ni andra göra
idag då? Jag längtar jätte mycket tills imorgon :D älskar att klä ut mig haha
hoppas bara att vi gör det bra :) Så på söndag kommer det dyka upp kort
här ifrån festen, då får ni se alla utklädda :D


Ha den bra dag!

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag vet faktiskt inte. Jag väntar bara på att någon hör av sig angående sprutan haha

2009-10-30 @ 10:09:30
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Marre

ja så det är nog lika bra att inte ta den, hoppas du inte blir sjuk av den iaf. i helgen ska jag jobba till och med måndag. ni ska på fest va?vad ska ni klä ut er till i år då?:Pmåste få se kort sen på bloggen din, de ni va förra året va ju rikigt roligt haha

Hoppas allt är bra med dig. hojta till när du kommer till mora nästa gång så kan vi ta och hitta på nå skoj tillsammans =)

Puss å kram

2009-10-30 @ 13:23:22
URL: http://marielouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0