Födelsedagar...

Är nog nåt jag hatar :P nej men jag tycker det är så
jäkla svårt att komma på nåt roligt att köpa till de som fyller.
Nu snart så fyller bror min 26år och jag har verkligen INGEN aning
om vad jag ska köpa (?) man vill ju inte köpa nåt bara för att, utan det
ska ju vara roligt att ge bort en present.. så kom med förslag! Och om
ca 1 månad så fyller min kära gubbe år.. o där har jag samma problem,
han önskar sig ingenting så det gör ju inte saken lättare :/ Jag är nog den
mest fantasilösa människan som finns :P haha, det är alltid svårt att köpa nåt.
Så gott folk, sluta fyll år nu! ;)

Nu sitter jag här vid köksbordet och dricker lite kvälls-kaffe :D ska plocka fram
kläder som jag ska ha imorgon till jobbet då jag börjar kl 7 så jag har allt
färdigt ;) nu är det ju dags att plocka undan alla tunna kläder och dra fram
vinter grejerna.. o jag som inte har nån ordning på kläderna för tillfället har
ju väldiga problem att hitta, så jag måste ta tag i det där nåndag.

Jahapp, ska väl surfa vidare här på internet ett tag till och sen ska jag bädda
ner mig i sängen och somna till karlavagnen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0