Dagen efter

Och idag är jag inte lika bakis som jag var i fredags :)
Sov dock lite länge idag men det var väl kanske lika bra
för vad skulle jag annars ha roat mig med? Så nu snart ska jag
ut med hundarna igen och efter det ska jag nog städa tror jag.
Eller om jag och gubben ska hitt på nå? hmm men vad isåfall?
Igår så förfestade vi hos Sofie, det var jag, Linda, Rosie, Sandra
och såklart Sofie :D vi hade en super rolig förfest med Kimmo´s
goda drinkar. Har fan ALDRIG druckit en sån god drink, MUMS ;)
Ja och sen så drog vi in på strömpis och hade skoj! Visst, det blev
ju lite tjafs här o där men i det stora hela så tycker jag att det blev
en lyckad kväll. Nu ska jag ut i blåsten, hoppas ja inte blåser bort bara :/



Ha en trevlig söndag gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0