2009-10-21

Vilken uschig dag det är :/ vart ska man få all kraft ifrån
nu när det fina vädret verkligen är borta för ett tag? Hoppas
den här vintern går fort så vi kan få tillbaka sommaren och de
varma härliga kvällarna igen ;) Jag ska strax dra iväg till mötet,
sen åker jag nog hem en snabbis innan jag börjar jobba. Har fått en
avi att hämta ut på posten men har ingen aning om vad det är eftersom
jag inte har beställt nåt hehe men sånt är lite spännande.. så jag ska
väl åka förbi affären en snabbis också (nyfiken) :P
Imorgon är jag ledig hela dagen, så jag ska väl iväg och fixa en massa
ärenden så hela den dagen kommer gå åt att bara åka runt,runt o runt.
Ska även träffa Linda en sväng imorgon..o kanske en till viss person (?) :)
Ska ta och diska lite nu och sen är det dags att dra..


Ha en bra dag! <3

Kommentarer
Postat av: Nina

Du får berätta vad du fått sen ;)

Haha va hemlig du är då "O kanske en till viss person" :P Vem äre du ska träffa som man inte får veta? haha

Puss

2009-10-21 @ 13:24:53
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0