Trött är vad jag är just nu...

Ska nog snart gå och lägga mig.. bäst att passa
på nu när jag är så trött :P Usch!!! jävla Albin ligger här
vid mina fötter och släpper massa äckliga fisar :/ jag kvävs
snart ordagrant! jaja, annars har det inte hänt så mkt annat.
Ska upp tidigt imorgon och jobba en dag-tur och sen på eftermiddagen
ska jag följa med mamma till frisören, kanske ska kolla lite julklappar
också? får se om ja orkar hehe... måste ta min en rejäl funderare på vad
jag kan köpa till min familj... har verkligen ingen aning :( hmm...Ne nu ska
jag fortsätta kolla på mina video´s från de flesta utgångarna med tjejerna..
jag säger bara en sak...FAN VAD SKÄMMIG MAN KAN VARA!! hahahahha...men roligt
äre ;) jaja hoppas ni alla sover sött inatt.... åå så hoppas vi på solsken imorgon :D
Puss o godnatt

Kommentarer
Postat av: Nina

Kan du då tänka dig hur det känns för mig att vara med er på era förfester? :D Mycket att skratta åt kna jag lova! ;)

2009-11-23 @ 23:57:19
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Haha aa ibland kan jag väl vara det men jag vet iaf vad jag gör så jag behöver inte skämmas haha



Ja, det måste vi göra! Kommer du på fika imorgon?

Puss

2009-11-24 @ 09:20:18
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Haha tack söt ;)



Du kan komma vilken tid som helst. Tror att folk dyker upp lite närsomhelst under dagen :) Så när du känner att du kan så är det bara att komma.

Puss!

2009-11-24 @ 18:06:40
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0