Tråkig kväll så jag går nog och lägger mig...

Yes, jag ska ju upp 5:30 så egentligen borde jag väl ligga och sova redan nu?
Sitter här och fryser som bara den så nu längtar jag efter det varma och gosiga
täcket ;) Men tråkigt nog så måste ja ut med hundarna först :/ kallt!!
Imorgon blir det alltså en dag-tur på jobbet och efter det ska jag träffa Linda
en stund, får se om vi fikar eller vad vi nu ska hitt på.. ska väl iallafall upp på stan
en snabbis. Nää, har inget mer att skriva så nu fick det här bli ett vääldigt tråkigt
inlägg :/ ska pälsa på mig rejält nu när jag ska bege mig ut i kylan, brrr



Sov så gott och vakna torrt :P

Kommentarer
Postat av: Linda

Hur orkar du?! Haha jag är helt DÖD idag och det va för att jag gick och la mig 11 igår och skulle upp 6 !!! Hahahahaahha Ojoj det är vell jag som börjar bli gammal :P Bordet och stolarna är förövrigt ifrån Jacobssons möbler, men dem har säkert nått liknande på Jysk ;)

2009-11-18 @ 07:48:13
URL: http://lindaelivforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0