Saknar

Just nu saknar jag min mormor och moster såå mycket!
Vill åka upp till dom och hälsa på snart. Men det blir väl
nån helg framöver som jag och mamma sticker dit. Kommer
ju vara där under julen också så det är inte så länge kvar men
känns som det var längesen jag träffade dom nu :/
Nu ikväll så fick jag fin besök utav kära Nina :) vi fikade och
åt ännu mer av min chees cake hehe bra det så den tar slut haha
varken jag eller Jonas äter inte sånt så ofta så det händer lätt att
det bara slängs. Vi pratade en massa och Nina har nu förklarat lite
hur läget ligger till för dom och jag önskar de all lycka! ;)
Nu ska jag ta tag i våran säng och bädda rent vilket jag inte alls har
haft lust till under dagen men nu måste jag eftersom jag strax ska
gå och lägga mig. Imorgon ska jag jobba dag :) Har inga planer för
vad jag ska hitta på imorgon eftermiddag så det återstår och se hehe.



Godnatt och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0