Onsdag o humöret är på topp :)

Hej, hoppas allt är bra med alla! ;)
Skulle ha tvättat nu men det var tyvärr upptaget :/ får se
om jag hinner tvätta nåt ikväll. Nu plockar jag och städar lite
här hemma och lyssnar på sköön musik... det bästa som finns :)
Man blir verkligen på bra humör när man har på musik och hoppar
runt här hemma :P haha. Ska sen iväg med hundarna och leka med
de så dom får springa av sig lite.. och senare idag så ska jag hem till
Nina på "kalas" haha lite fika och trevligt sällskap :) Annars så händer
det inte så mycket mer under veckan.. blir väl mer skoj i helgen, kanske
blir utgång på lördag ;) & så ska jag hinna storstäda och ta fram alla jul
saker :D så det blir en efterlängtad helg! Ne, nu ska jag dricka lite kaffe
och fortsätta "hoppa" runt här hemma....



Bjuder på lite bra musik ;) denna får mig verkligen på topp!




Ha en kanon bra onsdag!!! :)

Kommentarer
Postat av: Sanrda

Haha jo jag fatta det :P men det är bäst du passar dig blir det mat brist står du först på tur att bli av med ett ben eller en arm :P

2009-11-25 @ 14:22:31
URL: http://sandrasvanborgs.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahahaha du tror det va???

2009-11-25 @ 15:26:13
URL: http://sandrasvanborgs.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej!

Hur är det med dig idag?

Så grymt skön låt det där! Riktigt peppande!

Kram /M

2009-11-25 @ 15:36:47
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0