Myser i det ruttna vädret :/

Hej alla glada! :) Hoppas att alla har haft en kanon bra helg!
Själv så tycker jag som vanligt att helgen har gått alldeles för
snabbt hehe.. Men så är det ju alltid när man har kul. Idag blir det
nog lungt, ska följa med mormor ut till några affärer men mer än
så blir det nog inte.. ska bara vara hemma och mysa. Jag och mamma
ska åka hem tidigt imorgon bitti så ikväll måste ja hoppa i säng tidigt ;)
Igår var det ju visningen... gick huur bra som helst och fyfan vad roligt vi
hade! Alla var kanon duktiga och publiken bara älskade det hehe. Det var
ju ingen klädmärkes modevisning utan vi körde först hårdrock och då gick
jag två gånger.. sen var det dags för maskerad.. jag gick förs som sjuksyrra
och sen som en cowboy :) hahah det var verkligen skit skoj och jag hade vilja
gått ännu mer men det fanns ju ingen tid hehe. Men i vår, runt den 23 april eller
när det nu är helg runt den sista april iallafall så kommer det vara en visning till.
Men då kommer det vara ännu större då dom har det på mora ishall. Så då
kommer ja att komma upp hit och vara med.. de bokade in mig redan igår
haha. Jag ska försöka lägga ut en del bilder ifrån igår, mamma fick tyvärr inte så
mångra bra eftersom ljuset inte var det bästa... visste inte hur jag skulle ställa in
ljuset på hennes kamera heller :/ Men vi som var modeller igår kommer få en
varsin dvd sen på hela showen :D längtar! Nehe, undra om jag ska ta och sätta
lite fart och göra mig i ordning kanske...



Ha en jätte bra dag allihopa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0