Mitt 500:de inlägg :)

Jaha då har man skrivit 500 inlägg i denna blogg då :)

Idag tog jag mig en rejäl sovmorgon :D har sovit så underbart
gott och jag skulle nog kunna sova hela dagen om jag hade fått :P
Ska snart hoppa in i duschen och fixa mig, ska ner på stan och handla
lite snabbt innan de stänger, här i mora stänger dom vid 14 så det är
ont om tid hehe. Vid 16:30 ska jag ner och träffa alla som ska vara med
på modevisningen.. ska väl gå igenom det mesta och endel ska bli sminkade
och fixa håret. De frågade om jag också ville ha hjälp med hår o smink men
eftersom tjejen som fixar sånt är sjuk så är det skönt för henne att inte behöva
fixa alla så jag sa att jag kan göra det själv. Gäller att dra på rejält med smink o
ögonskugga så det syns när man är uppe på scenen.. måste också komma
på vilken frilla ja ska göra ?? det är ju hårdrockstema, vad ska jag
göra tycker ni??



Nu måste ja hoppa in i duschen.. hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0