Måndag och jag är SEG!

Vaknade flera gånger inatt av att Jonas och jag bråkade om vem
som skulle ha mest täcke eftersom det var sviiin kallt i sovrummet.
Haha vi har en dubbelsäng men ändå så ligger vi på en av madrasserna
tillsammans, alltså skulle vi klara oss bra med bara en 90 säng :P Så eftersom
vi ligger på en sida tillsammans så använder vi bara 1 täcke som vi delar på hahah
men inatt måste vi fan ha ett varsitt, så slipper man vakna 100ggr/natt. När jag sen
vaknade och skulle gå upp så var jag såå frusen så jag visste inte om jag skulle komma
upp ur sängen :P tog fart och sprang in i badrummet och tog mig en VARM dusch :) Sen
så vaknade jag till liv... & började dagen med att tvätta så nu tvättar jag för fullt.
Ska snart också göra lite mat men vet inte alls vad jag är sugen på :/ hmm...
Detta gråa och trista vädret påverkar verkligen ens humör och sug till allt.. Känner att
jag egentligen skulle behöva fixa lite här hemma men just nu är jag så seg i huvudet så
det får nog räcka med tvätten. Nu ska jag ta mig en kopp kaffe till och hoppas på att
bli någorlunda "normal" haha :P Ikväll blir det jobb, skönt för då kommer jag ändå igång
lite och blir säkert lite piggare ;)


Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Håller med dig.. Vädret gör att man blir seg och irriterad. Vill ha sommar igen!

2009-11-16 @ 16:00:08
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0