I väntan på....

att Rosie ska dyka upp här hemma hos mig så passar jag
på att skriva ett kort inlägg :) Jag kom hem från jobbet för
en stund sen, och direkt hoppade jag in i en snabb dusch :)
Blir ju så svettig efter cykelturen hem :P Ne, men då slipper
jag duscha imorgon bitti.. lite smart måste man vara hahah.
Vi ska bara sitta och fika + snacka en massa skit som vanligt,
i like! Fick förresten lite massage av Rosie igår :D hon går ju
på axelssons spaskola i sthlm och är klar om två veckor, och av
det "smak-provet" jag fick igår så kommer hon bli grymt bra när
hon är färdig utbildad! Jag nöjt som bara den och hade hon fortsatt
så hade jag garanterat somna ;) Snart kommer hon nog så det är
väl dags att sätta på lite te vatten.





Hahah ett gammalt klipp men jag kan inte sluta skratta åt
denna snubbe som på fullaste allvar tror att han är all that.
HAHAH kolla bara hur han "går-dansar" typ i början... hahah
skrattar så jag får tårar.....Det tar en stund innan han kommer igång.
Snacka om retarded




OMG!!



Nina, jag vet inte varför jag tänker på dig när jag ser
honom dansa så här :P hahaha kanske för att du brukar
göra liknande när vi har våra så kallade skämt-dagar??  ;)

Kommentarer
Postat av: linda

Åh fy fan vilket psyko...han ser ut som en serial-killer!! haha han lär ju va stenad!! :P

2009-11-22 @ 09:04:05
URL: http://lindaklingberg.blogg.se/
Postat av: Nina

HAHAHAHA fan va fuuult!

Snällt att du tycker att jag ser ut sådär haha

2009-11-22 @ 10:15:46
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: rosie

Vad snäll du är.. tack, är jag så duktig hehehe :P

Puss och god natt

2009-11-23 @ 23:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0