Helgen.......

Hallå alla glada! :)
Den här helgen har jag jobbat och typ bara tagit det lugnt.
I fredags så träffade jag Rosie en stund på kvällen ;) Vi hade vårat
vanliga kvällsfika med en massa gott till hehe, super trevligt! Så nu
ses vi inte förrens nästa helg :/ Ja och igår så gjorde jag inget speciellt,
pratade en stund med kära Beri i tele :) har inte pratat med henne på väldigt länge...
Precis som jag och Linda pratade om, undra varför man tappar kontakten med vänner
bara för att de flyttar? Får bli skärpning på det! hehe. Ja och idag så har Jonas mamma +
hennes kille varit här för att fira Jonas i efterskott så vi har fikat och haft det trevligt.
Nu ska jag snart ta ut hundarna på en prommenad och efter det ska jag hoppa in i
duschen innan jag går och lägger mig... ska också bädda rent i sängen, MYS! heheh ;)
Imorgon ska jag jobba kväll så på förmiddagen ska jag tvätta en massa... ujj va mkt
tvätt vi har efter varje helg :/ ja, så mer än så blir det inte...


Godnatt och sov så gott! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0