Tisdag...

Efter jobbet så åkte jag hem en stund, gick ut med hundarna
o fixade lite. Sen åkte jag hem till Linda eftersom jag skulle vara
barnvakt en stund så hon kunde åka till jobbet på ett möte. Jag och
Bastian var mestadels i lekparken och lekte :D alltid lika skoj hihi.
Sen kom Bastians pappa hem och då åkte jag hem till mig för att
ännu en gång gå ut med hundarna innan jag och Linda skulle bege oss
hem till Sandra. Vi var där en och fikade o snacka lite skit :P trevligt var det.
Sen så åkte jag och Linda hem till mig och  fortsatte med fikat hehe. Jag
passade även på att gå ner i tvättstugan för att slänga in lite tvätt. Vill ha
allt tvättat nu innan jag drar till mormor. Jag, brosan + tjej och pappa ska
åka till Mora på torsdags morgonen, sen kl 14 så är det begravning :(
usch kommer bli en tung dag för oss alla. Nu ska jag strax ner i tvättstugan
igen och hämta upp allt. Skulle egentligen behöva torka underkläderna som
snart har tvättats klart men jag tar med det upp och hänger upp de här hemma
istället så slipper ja springa ner dit igen hehe hatar att vara där nere själv på
kvällarna.  Sen när jag är klar med det så är det dags att sova :)
Imorgon jobbar jag kväll, sista arbetspasset och sen är jag ledig i 4dagar :D lyx.

Sov så gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0