Seg det går... :/

Har försökt att komma in på bloggen ett bra tag nu :(
Verkar vara nåt skumt hehe, men men nu lyckades jag ialf.

Idag så har jag varit runt överallt haha har bara varit hemma en
snabbis för att rasta hundarna o sen har jag dragit vidare.
Började med att åka hem till Nina en stund, vi fikade och sen
bjöd hon på maten som hon tillagade när jag var där, mums säger
jag bara! hon är riktigt duktig på att få till god mat :) ska tvinga henne
att skriva ner massa recept till mig thithi. Ja, sen efter det så mellan-
landade jag hemma en snabbis ända tills Sandra kom och plockade upp
mig, hon ville till marieberg o shoppa :) vi var inte där så länge men hon fick
med sig några plagg hem iallafall. Ja o sen efter det så åkte vi runt lite tills
vi fick för oss att åka hem till Linda för att fika liter mer :P trevligt vare.
Och nu är jag hemma :D såå skööönt! Ska snart ut med hundarna igen och sen
ska jag faktist bädda ner mig i sängen och bara koppla av till radio´n.
Ska upp tidigt imorgon igen, jobbar en dag-tur ;) har inget planerat inför imorgon
men nåt hittar jag nog på :P ny dag nya tag haha.

Jaja, ha en skön kväll och sov så gott sen! Puss o Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0