Sådär...

Då har jag hunnit med en del denna dag också ;)
Nu är ALLT dammat här hemma, har även varit uppe på
vinden o lämnat en massa så nu är det så fint här hemma.
Det ända ja inte har gjort är att damsuga + torka golven,
det tänkte ja ta imorgon bitti det hinner ju ändå bli hårigt efter
mina två monster haha. Nu ska jag äta lite mat och sen ska jag
fixa mig så jag är redo att dra vidare till jobbet. Imorgon är jag ledig
hela dagen :D har inte bestämt vad jag ska hitta på ännu men nåt
skoj blir det nog hihih... Kanske lurar med mig Rosie ut nånstans så
hundarna kan leka av sig ;) ?

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas att allt är bra med dig :)

2009-05-06 @ 14:54:39
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja hehe

Även om jag känner dåligt samvete pga all kalabalik så känns det samtidigt lite komiskt ;)



Duktig du har varit då! :P

2009-05-06 @ 18:24:02
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0