Hejsvejs :)

Hehe, typiskt mig att inte uppdatera denna blogg ofta :P
försöker skärpa mig men vissa dagar har jag ingen lust eller
så har jag ändå inget vettigt att skriva så därför blir det lite uppehåll
mellan inläggen :)

Idag ska jag fixa lite här hemma för imorgon ska vi ha visning.
Tänkte damma av det mesta och kanske bära upp lite skit på
vinden så det slipper stå här och skräpa :P Har burit upp en del
grejer på vinden nu så allt som står där uppe är färdigt inför flytten.
Det börjar ju närma sig och jag längtar mer och mer :)

Yes, nu ska jag fortsätta vara social med Sofie som jag pratar med
i tele ;) o så ska ja ut en sväng med hundarna...
Skriver nog lite mer sen innan jag drar iväg till jobbet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0