Hej alla glada! :)

Vaknade ganska tidigt men låg och drog mig i sängen
ett bra tag ;) så skönt att bara ligga o lyssna på radio o ta
det lugnt hehe. Sen gick ja upp o badade och rastade hundarna
och plockade lite här hemma. Ska väl snart börja med lite mat har jag
tänkt, det blir "vårrullar" fast med tonfisk och annat gott i. Ett recept jag
har fått av Nina som är sååå gott och enkelt att göra. Sen i eftermiddag
ska jag jobba så det blir väl ganska lugnt fram tills dess. Igår kväll hade jag
Rosie här på besök :D satt o snackade som vanligt hehe vi har ju inte haft
nåt kvälls-fika i helgen så det var på tiden att vi träffades haha :P
I lördags var jag på hammerfalls konsert här i örebro, riktigt bra var det.
Måste lätt åka på fler såna konserter =) diggar hårdrock! Tack M&T för en
jätte rolig kväll!  Tog några bilder som jag ska lägga upp ikväll, dom var väl inte
såå bra men vissa är ok.


Jaha, dags att laga mat nu.... ha det bra!

Kommentarer
Postat av: bee

hammar vad? haha sen när började du med sånt haha...



jaa nina e duktig på laga hon...jag visste inte att hon kunde göra vårrullar ska ringa henne om lite recept sen haha =))..

2009-05-12 @ 14:20:10
URL: http://beeparsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0