Godmorgon!

Vaknade upp vid 8 och såg att det var fint väder
och självklart så kunde jag inte somna om :P så jag låg
en liten stund i sängen tills jag fick nog, då gick ja upp
och fixade lite här hemma :) Ska snart ut med hundarna
igen och sen drar jag hem till Sandra. Vi ska väl sitta
ute och fika o kanske ränsa lite i rabatterna, om jag nu
får hjälpa till hehe. Jag tycker det är kul o göra sånt så vi
får se om Sandra tillåter mig att hjälpa ;) hihi.

Igår så kom vi hem från Mora. Vi var hemma i örebro vid
15-tiden. Jag var hemma en stund och sen drog jag hem till
Nina, där även Rosie var. Vi fikade och talade om allt möjligt :)
Senare på kvällen så åkte jag hem, gick ut med hundarna och
bytte om till mys-kläder och åkte vidare hem till Linda för vi skulle
ha en movie-night =) det sämsta var att vi hyrde VÄRLDENS ruttnaste
film!!! har nog aldrig sett en sååååå dålig skräck film, det måste ha vart ett
skämt alltså. Jaja, det är väl som Jonas brukar säga, att jag inte ska välja
film hahah fast denna gång var det både jag och Linda som valde så det var
inte bara mitt fel denna gång :P

Nu ska städa av lite här hemma och sen sticker ja till Sally...
ha en jätte bra dag!

Kommentarer
Postat av: Nina

Jo den var skön! och ett par till, men resten?? ;)

2009-05-17 @ 10:31:50
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Linda

Aahh va filmen va kass!!! Fi faan!

Nästa gång blir det ingen skräckis haha

2009-05-17 @ 11:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0