Fridfullt och lugnt..

Är vad det är hemma hos mig just nu ;) Hundarna ligger och sover
djupt tätt inpå varandra hehe och jag tuggar på lite snacks och bara
tar det lugnt. Älskar såna här kvällar då allt är så lugnt och tyst :) ska
nog gå in o lägga mig i sängen snart och ligga o lyssna på radio haha
eftersom våran tv i sovrummet har lagt av. Men egentligen så är det bara
bra för när vi hade tv´n så kunde ja ligga vaken halva nätter för att det
var så bra program som man inte kunde sluta se på. Jag lyssnar på karla-
vagnen varje kväll, en del anser att det som en gamlingskanal men det kan jag
inte hålla med om. De har alltid intressanta samtalsämnen och jag bara älskar
att ligga i sängen och lyssna på alla som ringer in och berättar div saker ;)

Imorgon ska jag jobba, ska upp 5.30 så lite sömn skulle inte sitta fel :P
Gonatt & sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Nina

Thank you ;)

Kan fixa åt dig med sen om du vill (?)

Pusspuss!

2009-05-08 @ 13:52:15
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0