Duschen väntar...

men tänkte först slänga in ett inlägg ;)
Kom precis in med hundarna, jag åkte iväg med dom till
ett ställe där dom kan springa lösa. Så nu har dom lekt av sig
och ligger här på golvet helt utslagna haha. Jag passade på att
dra direkt efter jobbet vid typ 22:30 så det inte skulle bli allt för mörkt
eftersom det inte är så bra upplyst där. Det ligger en liten skogsdunge
bredvid stället som vi var på, hörde hur det prassla till bakom en stor buske
när vi kom dit så då vart ja lite skraj :P haha äsh det var säkert bara nåt
rådjur kanske... har sätt en del där när jag har åkt förbi efter jobbet. Ja
så nu har jag tänkt att hoppa in i en snabb dusch och sen lägga mig för natten.
Ska upp 5.30 imorgon så det blir en tidig morgon ;)


Godnatt allesammans!

Kommentarer
Postat av: bee

synd att vi inte fick prata igår..va gör du i skogen så sent själv med hundarna kvinna...kan du inte ba va på din gård släppa dom där haha jag gör så på kvällarna jag vågar fan inte röra mej en meter från huset haha..du e modig du petra...slå mej en pling efter jobbet så får vi prata lite skit idag =D puss puss

2009-05-12 @ 14:16:42
URL: http://beeparsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0