Uppdatering..

GRATTIS Beri som fyller 24 år idag!! ;)


Yes, nu har jag äntligen en dator som fungerar ;)
Såg att att det var i söndags som jag uppdaterade sist hehe.
Har väl inte hänt så mycket under dom här dagarna ändå :p
mest jobbat, vart hemma och tagit det lugnt. Har även varit på
gymmet såklart :D blir ett pass imorgon bitti igen. Sen på fredag så
sticker jag, Linda o Rosie till Göteborg för att hälsa på Beri och
fira hennes födelsdag =) ska bli hur grymt som helst hihih.
Det är så jäkla skoj att bara dra iväg sådär över nån helg eller så,
ibland behöver man komma bort ifrån örebro :P inte för att det är dö
trist här men ändå, göra nåt annat för omväxligensskull. Jaha, nu
ska jag väl gå o sova lite så jag är pigg till träningen imorgon :D
längtar varje dag efter att få träna, det är verkligen as kul!

Godnatt påer!


Kommentarer
Postat av: Nina

Ne blir inget av det.. syrran orkade inte följa med och inte mamma heller.. så jag stannar hemma :/

Puss!!

2009-03-05 @ 10:11:52
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Bee

tackar så mycke söt =)



jaa de ska bli riktigt bra imorgon bättre än idag allafall har haft en helvettesdag haha pussar

2009-03-05 @ 16:51:42
URL: http://beeparsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0