Sjukling :/

Japp, har åkt på en förkylning igen :( orkar inte med det här.
Ne men idag känner jag mig faktist mycket bättre så imorgon
ska jag vara full frisk annars ****** hehe :P
Jo, vi åkte ju till göteborg i fredags, vi åkte från örebro
vid 9-tiden och var framme typ 12. Så Beri hade gjort lunch
till oss.. super gott! Sen satt vi o snackade skit och spelade
kort hehe, våran gamla sysselsättning när Beri bodde här ;)
Sen på kvällen så gjorde vi oss fina och sen kom Beris kompisar
så vi drack och snackade, dansade och hade jätte skoj.
Vi drog sen upp på stan men där var det inte så kul, eller jo
det var helt ok men vi hade väl för mycket förväntingar på hur
det skulle vara att gå ut i gbg. Vi drog sen och käkade kebab och sen
drog vi hem, somnade ganska fort =) var så jäkla trött hahah.
Dagen efter så tog vi det lugnt, käkade frukost i typ 2timmar hahaha
alla åt som odjur :P ne men det va så jäkla gott! Och på kvällen så tog Beri oss
till en turkisk kolgrillsbar, o shiiit vad gott det var!!! Tack Beri för en trevlig
helg :D vi får ta o komma till dig snart igen och göra om detta... ;)
Ne nu ska jag sätta igång med lite sysslor här hemma och efter det
så är det dags att åka till jobbet.... ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Nina

Bra att ni hade roligt :)

2009-03-11 @ 14:11:18
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0