Tjenis :)

Kom hem från jobbet för typ 1timma sen och jag
har bara suttit här vid datorn och latat mig tills nu :P
Ska snart hoppa in i duschen och sen blir det sov-time.
Ska jobba dag imorgon så lite sömn måste jag ha hehe.
Imorgon eftermiddag blir det väl kanske att jag drar ut till
ikea o kollar om jag kan hitta nån byrå att ha här i hallen och
sen behöver vi köpa lite små grejer... sen resten av veckan
kommer jag att tillbringa i min gammla lägenhet, måste flytt-
städa där :/ tråkigt men skönt sen när det är över...
Gonatt, hörs mer imorgon ;)


Mina söta små bebisar :D

        


       


       


My love:

       

       
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Usch va svårt det är att få tag på dig. Svarar ju aldrig :/

Jag har typ inga pengar på mobilen så du vet, därför har jag inte hört av mig på några dagar.

Puss!

2009-06-22 @ 09:03:30
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja, jag har ringt ett par gånger men du svarade inte någon gång av dem. Det ringde som vanligt men det kan väl bli lite fel om man har dålig täckning.

Men hör av dig imorgon då :) Skulle vara kul att prata och träffas lite igen, var ju länge sen sist!

Måste komma och kolla på din nya lya ju ;)

Puss!

2009-06-22 @ 21:07:54
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0