Natti natti ;)

Har jobbat mitt sista arbetspass idag så nu är jag
ledig i 5dagar :D ska bli riktigt skönt eftersom vi flyttar
nu på måndag. Så i helgen blir det att packa en hel del hehe
inte så roligt men det ska bli riktigt kul att inreda den nya
lägenheten ;)  Imorgon förmiddag ska jag och Linda åka ut
till marieberg en sväng och flänga runt överallt hehe vi ska väl
kolla runt i de flesta affärerna o se om man kanske hittar nåt skoj.
Senare på eftermiddagen så sätter jag igång o plockar ner lite här
hemma, älsklingen ska ju jobba imorgon så han får hjälpa till i helgen.
Ikväll så har jag haft besök utav Linda & Rosie. Vi gick ut på en lång-
prommenad med mina hundar, tack babes för att ni ville följa med ;)
Sen satt vi o snackade skit och drack lite kaffe, dom drog för en liten
stund sen. Jag ska gå och lägga mig alldeles strax så jag orkar upp
imorgon.. ska träffa Linda runt 10 så det blir ingen sovmorgon :P hähä.

Godnatt o sov så gott!!!


Här har ni en länk från youtube, en låt som är riktigt bra ;) HAHA

http://www.youtube.com/watch?v=vzfRUd3M0Gs

Kommentarer
Postat av: T

Det måste ha blivit något fel för du menade väl någon av de här länkarna. :P för den du har lagt in

vet jag inte var du har fått tag i...

http://www.youtube.com/watch?v=o3GoLHGjeZc

http://www.youtube.com/watch?v=zSzKhkOHKMA

Lycka till med flytten.

2009-06-12 @ 07:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0