Flytt och kalas...

Här hemma hos mig så är det en massa kartonger
överallt och fler blir det eftersom det är lite till som skall
packas ner. Idag blir det sista rycket så ikväll så ska ALLT vara
färdigt. Jonas och hans kompis ska börja lasta i släpet redan ikväll
så då är det bara att köra iväg det första lasset när vi har hämtat nycklarna.
Längtar tills imorgon men samtidigt inte, orkar inte börja om att diska ALLT
porslin som jag, Linda, Rosie, Beri och Sandra packade i igår haha fyyy va
mycket grejer man har...helt katastrof :P Så efter att jag har skrivit detta inlägg
så ska jag fortsätta greja här hemma, får se om det hinner bli ett inlägg ikväll?

Igår så var vi bjudna på Eya´s 1-års kalas :) Det var en massa goda
bakelser + tårta, Nina är helt fantastisk på att baka... Mhmm ;)
Lill tjejen fick en massa roliga presenter som jag tror kommer vara
till en nytta heheh roligt för henne och ha så många skojiga saker hehe.
En jätte trevlig dag... tack såå mkt för allt det goda!


Den fina tårtan!                   Massa gott!                        jätte goa
       

      MUMS!!!                       :D                       Mor & son
              


 Kalas-bordet =)                    Mera barn                       Tjejerna
       


     Nina + kompis                     Bastian                    Present öppning
       


   Mer presenter             Presenten ifrån oss         Rosie, jag o Sally
       



 

Kommentarer
Postat av: Nina

Fina bilder du fick till :)

Kan du skicka alla till mig nån dag? Ska samla ihop bilder från alla som tog hehe

Kul att du tyckte om alla kakor och tårtan :)

2009-06-14 @ 15:25:37
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tja hoppas allt gick bra igår med flytten. Hur kändes det att sova i nya lägenheten? pussiluss

2009-06-16 @ 03:19:27
URL: http://sandrasvanborgs.blogg.se/
Postat av: Anonym

tja söt



synd jag inte hann se din nya lägenhet men du får lägga in lite bilder så jag får se hur de ser ut =D lycka till med o fixa allt nu =) puss spusss

2009-06-16 @ 19:22:42
URL: http://beeparsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0