Hej alla glada :)

Nu sitter jag här hemma och har precis druckit lite kaffe :)
Älsklingen och hans kompis drog nyss hemifrån, så nu äre
bara jag och hundarna här hemma. Ska väl strax gå och lägga
mig o lyssna lite på radion har jag tänkt ;)
Idag så har jag varit och käkat kina mat med Sally, mys pys.
Sen så åkte vi hem till Linda en sväng och fikade lite eller ja, jag var
väl mest med Bastian <3 gulliplutten är så söt och vill leka hela tiden
hehe så vi läste bok och lekte lite med bilar. Och sen har jag bara varit
hemma, tog en lång o skön dusch innan jag och babe grillade lite :D
Nu är det bara två arbetsdagar kvar och sen går jag på 4veckors semester,
sticker ner till skåne på söndag.. ska bli riktigt skoj och få träffa släkten igen.
Ja, har väl inget mer vettigt o skriva så jag avrundar här så skriver jag mer
imorgon, om det nu händer nåt skoj :P


Sov sött gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0